about me 自我介绍


Hi.
I am a Japanese woman called HARU.
I'm living in in the Kansai area in Japan.
It is a very beautiful place.
There are very reasonable and delicious foods.
Most Kansai people love humor and show good hospitality.
My occupation is web writer.
I sit in front of my Macintosh computer almost everyday.
I hope to get the ability to translate between Japanese-Chinese(and English) and get foreign clients.
I love nice music (like chanson, jazz, a kind of rock, classic music) and traditional poetry.
I love to travel too.
Sometimes I go to a foreign country and live there.
rainyday,I stay inside my room and paint picture.
On rainy days, I stay inside my room and paint pictures.
This is because, recently, I started to learn watercolor painting.
This blog is about my everyday life, especially learning.

你好
我叫作“春”。请多关照。
我是日本女性。
我住在日本关西。这是很漂亮的地方。这边有,又便宜又好吃的食物。
大部分的关西人不但爱幽默而且好客。
我的职业是网络上的作家。每天坐在我的苹果电脑前。
我希望为了获得外国顾客读者,希望把日中(英)翻译都学会。
我爱好听的音乐(像法国歌曲,爵士,一些摇滚乐,古典音乐)和传统诗歌。我也爱旅行。
有时候我到外国去和,住在那里。
雨天时候,我在房间里画画。因为最近我开始学水彩画。
这个就是我的日常生活,尤其是学习生活。


こんにちは。

私の名前は春です。
私は日本人女性です。

私は日本の関西エリアに住んでいます。とてもきれいな場所です。
とてもリーズナブルで美味しい食べ物があります。
関西の人々のほとんどはユーモアが大好きで、おもてなしの心があります。

私の仕事はウェブライターです。
私は毎日私のマッキントッシュのコンピュータの前に座ります。私は日中の(そして英語)翻訳スキルを得て、外国のクライアントを獲得したいと思っています。

私は素晴らしい音楽(シャンソン、ジャズ、ロック、クラシック音楽など)と伝統的な詩を愛しています。
旅行も大好きです。外国に行ってそこに住むこともあります。

雨が降ると、私は部屋の中にいて絵を描きます。最近、私は水彩画を学び始めました。

このブログは私の日常生活、特に学習に関するものです。


コメント