My friend cooks for me.我朋友为了我做菜


When I was crying every day, one of my friends cooked for me many times.
All of these are her original.

She studied nutrition science when she was young and she believe that food can save depressed  people`s mind.
Because I lost husband, she really care about my health and feelings.

She runs her own cafe restaurant at her grandmother`s house.
She hopes to encourage depressed customer by her original foods.
I really love her food.
Because not only it is so tasty but also it based on her strong policy.

我每天哭的时候,一个朋友给我做饭好几次。
所有的菜都是她原創的。

她年轻时候把营养学学好。他还在相信好的食物会救沉落的人的心里。
因为我先生不在了,她非常担心我的身体健康和精神。

她有他自己的咖啡厅。它在朋友奶奶的家。
朋友真希望用它的菜鼓励沉落的人。
我真爱他的菜。
这不但是因为她的菜非常好吃,而且依据她坚强的信念。


私が毎日のように泣き暮らしていた時、一人の友人が何度も私のために食事を作ってくれた。
その食事は全て彼女のオリジナル料理だった。

彼女は若い頃に栄養学を学び、食事は落ち込んだ人の心を救うと信じている。
私が夫を失ったことで、彼女は私の健康と気持ちを大変心配してくれたのだ。

彼女は祖母の家でカフェを経営している。
私は彼女の料理が大好きだ。
その理由は、味がとても美味しいだけではなく、彼女の信念がある料理だからだ。


コメント